niedziela, 31 marca 2013

Must have wiosna 2013

Hej !
Na samym początku życzę wam wszystkim wesołych i (nie) białych świąt wielkanocnych.U mnie atmosfera świąt daje się we znaki mimo pogody.Dziś chciałam wam przedstawić moją listę must have czyli rzeczy które muszę mieć ^_^
1.C.J. Daugherty "Wybrani"

Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?
Ta książka zafacynowała mnie szczególnie gdy przeczytałam recenzję.Dodatkowym smaczkiem jest to , że  wiele osób piszę że ta książka jest skazana na sukces.

2.Koronkowa sukienka


Zakochałam się w niej od pierwszego "przymierzenia" .Znalazłam takie cudeńko w New Yorker za około 100 zł. Cena nawet spoko jednak na razie muszę poczekać ,ponieważ głupio i przede wszystkim dość nie przyjemnie by było wyjść z taką sukienką na śnieg, który jak na razie nie chce odejść.

3.Niebieskie koturny


Wiele osób mówi , ze koturny będą hitem tej wiosny tak samo jak neonowe kolory .Ja sama posiadam dwie pary koturn jednak moim marzeniem są koturny w moim ulubionym kolorze neonowego niebieskiego .Takie butki wspaniale by pasowały do koronkowej sukienki *.* .


3 komentarze:

  1. wesołych ! śliczna sukienka ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka przepiekna a jakie kolory byly w new yorkerze ?? tez sie chyba na nia skusze .. pewnie za miesiac bedzie o polowe tansza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że ta książka jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń