wtorek, 26 marca 2013

O mnie bez maski

Witam  ponownie was w ten piękny wiosenno-zimowy dzień . Chciałam wam na początku podziękować za ciepłe przyjęcie mnie :)  Dziś chciałam wam opwiedzieć trochą o sobię :)Mam na imię Ola ale mówcie mi Kara.(*^□^*) Jestem nastolatką którą napewno rozpoznasz na ulicy.Gdy tylko zobaczyć dziewczyne w dziwnej rozczochranej czuprynie , nerdach w kwiatki , ubraną w koszulkę z Linkin Park to mogę być ja ;D

Jestem osobą otwartą na nowe znajomości jednka bardzo roztarnioną i rozmarzoną.
Kocham być Kawaii jednak lubię też czasem wyjść z domu w koszulce Linkin Park i trampkach, gdyż myślę że każdy ma swoje dwa oblicza.Na koniec mogę dodać tylko że jestem początkującą wolantariuszką .Lubię także rysować chodź niestety nie wychodzi mi to perfekcyjnie . Na koniec tylko dodam , że  jestem osobą która ma 100 pomysłów na minutę(^_-)

Jestem marzycielką która potrafi wieloma  godzinami zastanawiać się nad jedną  rzeczą.Myślę polubicie mnie a takżę moje dwa oblicza :)

1 komentarz: