piątek, 29 marca 2013

(Nie ) słodkie lenistwo..

Dziś za bardzo nie miałam siły na pisanie posta.Trochę zrobiłam ale siły niestety chęci mi już opadły a roboty jeszcze zostało.To takie dziwne gdyż z rana miałam tyle energii co po 1000gr kofeiny a gdy wróciłam z zakupów z moją siostrą bliźniaczką ( owoc naszych dwu godzinny poszukiwań : fullcap ) kompletnie opadłam z sił.Dowiedziałam się jeszcze , że Korę Północna jest w stanie gotowości i istnieje pewne prawdopodobieństwo że wypowiedzie Ameryce i Korei Południowej wojnę .Nie wiem jednak czy to prawda jednak jestem osobą bardzo wrażliwą i wojna w moim ulubionym kraju ( i ogólnie jakakolwiek wojna ) jest rzeczą która od razu niszczy mi humor . Nie wiem czy powinnam o tym pisać .Mój blog jest blogiem pozytywnym nie chcę innym psuć dzień złymi informacjami , mam nadzieję że to tylko plotki.Jednak pomimo wszystko trzeba się ruszyć i wstać z kanapy bo lenistwo jest niezdrowe ( chyba xD ).Więc pisanki nadchodzeee!

( kolejna dobra strona lenistwa  *>* )

(*.*)

( hahaha racja xD )

( Przed waszymi  oczami obraz naszych dwu godzinnych poszukiwać full cap )

3 komentarze:

  1. Mi też to zepsuło humor , szczególnie też to co się tam dzieje.. ponoć jak ktoś powie coś złego o tym dyktatorze to jego cała rodzina trafia do obozów takich jak były w Rosji za czasów II wojny światowej ; (( W dodatku znieczula się tam ludzi np. była taka sytuacja że psy uciekły z obozu i rozszarpały uczennice wracające ze szkoły co jeden żołnierz skomentował " dobrze wyszkolone psy " o . O

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam... i trochę się zdziwiłam, że wojna w XXI wieku!? masakra

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń