czwartek, 28 marca 2013

Książki najlepszym przyjacielem człowieka ^^

Hej!
Wolne nareszcie! W końcu upragnione ferie wiosenne.Chodź tak naprawdę czuje się jakby to były ferie świąteczne, głównie ze względu na śnieg który uparcie nie chce stopnieć.Także ze względu na mróz który nie chce odejść.Dziś byłam w bibliotece oddać dwie książki . I jak zwykle to u mnie ( maniaczce książek ) bywa wróciłam z całą siatkę pełną różnych ciekawych zdobyczy.W mojej kolekcji znalazło się kilka starych książek.Uwielbiam stare książki.Gdy je czytam wyobrażam sobie tych ludzi którzy 20 lub 30 lat temu siedzieli i tak samo jak ja zatopieni byli w dramatach bohaterów.Oczywiście nie mogło też zabraknąć książek  o Japonii i Balii ( którą zaczęłam się niedawno interesować ) a także kilka moich ulubionych np.Ukojenie. No i obowiązkowo "Dracula " Brama Stokera.










3 komentarze:

  1. Fajne książki ; ) u mnie też trochę śniegu nadal leży ; O

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w bibliotece nie ma w sumie wielu ciekawych książek, ale ostatnio wycisnęłam z niej "Kwiaty na poddaszu", które baaardzo trafiły w mój gust.

    Dziękuję Ci za tak "energiczny" komentarz :] Podobnie moje oczy opisuje wiele osób. W końcu plączą się w swojej wypowiedzi, a ja nic się nie dowiaduję. Mi w sumie przypominają stary mech z rdzawym zabarwieniem xD
    Olejek rycynowy warto kupić. Jeżeli chodzi o paznokcie, to niestety nie stosowałam. Dwa dni temu stwierdziłam jednak, że spróbuję. Może też będziesz paznokcie raczyła olejkiem i popatrzymy na efekty u Ciebie i u mnie? :] Ah, tak przy okazji- jeżeli chcesz stosować na paznokcie to warto kupić rękawiczki kosmetyczne, bo ręce się dosyć kleją i można coś pobrudzić.
    Pozdrawiam cieplutko :3

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zacieram łapki z radości. :D
    Twoja propozycja mi się bardzo podoba :] Już od dłuższego czasu szukałam takiego pomysłu na "współpracę" w ramach jakiegoś postu tematycznego. Jak pisałam to zdanie, że obie będziemy patrzyły na efekt olejku to też pomyślałam o takim "wspólnym" poście. To byłoby ciekawe dla nas, ale i dla czytelników- takie porównanie skuteczności. Jestem więc jak najbardziej za. Daj znać jak kupisz olejek- wtedy zrobię zdjęcia paznokciom i zaczniemy kurację. ( lemonfree126@gmail.com - kontakt, tak będzie łatwiej :)
    Co do planowania, to trafiłaś na odpowiednią osobę, bo ja tez do takich należę.Spóźniam się na lekcje i już wymyślam pięć historii, co się stało, żeby wiedzieć, co powiedzieć. ^^

    OdpowiedzUsuń