środa, 3 kwietnia 2013

Nieudany dzień ..

Witam ! Przepraszam że tyel nie pisała .Nie miała czasu ani przyznam szczerze chęci.Dzisiejszy post będzie właściwie o niczym.Właściwie cały dzień byłby dzisiaj nieprzejmny gdyby nie moi kochani przyjaciele  i znajomi <3 Właściwie to tylko na nich i na mojej siostrze mogę polegać, to oni dodają mi skrzydeł.Dziś nie było zaciekawie.Nienauczyłam sie z matemkatyki i  następstwem tego była jednynka do tego jeszcze  zgubiłam zeszyt do polskiego i geografi ( co u mnie jest rzeczą normalną )....


2 komentarze:

  1. Tez tak mam że łapię doła i tylko przyjaciele potrafią mnie pocieszyć , w sumie gdyby nie oni zostałabym całkiem sama ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Po to są właśnie przyjaciele :) Powinni być zawsze... :D
    Zapraszam do mnie http://lolka102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń